Subject: Metsamaterjali laud Padise Kurkse Harjuristi teel, 11176, kilomeetritel 6,185 kuni 6,350.
From: "Tarmo Tominga" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Sat, 2 Nov 2024 12:45:25 +0200

Tere!

Metsamaterjali laos Padise – Kurkse – Harju Risti teel 11176,
kilomeetritel 6,185 – 6,350, olid meil puudu liiklusmärgid 686 b ja 684.

Meie-poolne viga parandatud, puuduvad märgid on nüüd paigaldatud.

Pildid manuses.

TARMO TOMINGA
Metsameister / Transpordilogistik

MOB: +372 53 441 659
TEL: +372 58 600 300
E-MAIL:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

______________________________

OÜ Karo Mets
Savi 20/1, 80010 Pärnu
 <http://www.karomets.ee/> www.karomets.ee

Käesolev e-kiri ja selle lisad on konfidentsiaalsed. Kui Te ei ole e-kirja
määratud adressaat palume

viivitamatult saatjaga ühendust võtta ja e-kiri ning lisad kustutada.
Käesoleva e-kirja avalikustamine

ja kopeerimine või selle sisu muul viisil kasutamine ilma saatja
nõusolekuta on rangelt keelatud.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.